I am back

HAHAHAHAAHAHA, HOLA BLOGGEN!
NU HAR INGEN AV OSS SKRIVIT ETT SKIT I BLOGGEN,
but thats all your foult ! man vill ju inte skriva om man inte har så mycket besökare,
sen har jag inte haft tid elr lust, men ibland har jag faktisk tänkt.
jaaaa men komigen nu nu blir det ett inläggg.
men sen ba : neeeeeeeeeheeep det får bli en annan dag.
men aja, ska någ skriva mer och oftare när jag kommer hem ifrån LA SPANIA !
guuud vad nice att åka bort från kalla sverige !

IDAG kmr jag stanna hemma ikväll, har lite uttegåns förbjud och sen drar vi imorgon bitti till spanien.
det blir väll nice, men nu ska jag cheka in idol ! fast baar när Erik Grönwall är med !
han är bara så jävla het ! my darling ....

hhahaha märker att det här inlägget börjar spåra lite ut, haha
men vilken tråkig fredag man kan han !
nu när alla gör sig orning och ska på fest, sitter jag här hemma aldelles sunkig och hare trist.
men så är livet ibland.



Kommentarer
Postat av: ...!!

men hallå nu har du ju typ slutat skriva igen :O asså om man har en blogg måste man ju skriva lite på den oxå!!!!!!

2009-10-26 @ 23:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0