10 Saker som inte händer

1 jag börjar skita i mitt utseende jag klär mig hämskt,duschar aldrig, trännar aldrig och käkar bara massa donken matt och får finnig hud,
2. klipper av mitt hår.
3. blir gravid som 14 åring och behåller barnet.
4. flyttar utt till en förort och jag och min familj dellar på en liten 1.
5. går in i djupa depritioner och börjar skära mig.
6. blir en wannabe dessi och kissie kopia.
7. slutar resa för jag tycker man ska ta hand om miljön.
8. säljer mobilen.tven,datan och allt elektroniskt ! vem behöver sån skit ?
9. slänger alla mina kläder och går utt och köper bara röda kläder inget annat !
10. börjar gå på elverket ! fawn vad coolt !



/ Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0