I am back

HAHAHAHAAHAHA, HOLA BLOGGEN!
NU HAR INGEN AV OSS SKRIVIT ETT SKIT I BLOGGEN,
but thats all your foult ! man vill ju inte skriva om man inte har så mycket besökare,
sen har jag inte haft tid elr lust, men ibland har jag faktisk tänkt.
jaaaa men komigen nu nu blir det ett inläggg.
men sen ba : neeeeeeeeeheeep det får bli en annan dag.
men aja, ska någ skriva mer och oftare när jag kommer hem ifrån LA SPANIA !
guuud vad nice att åka bort från kalla sverige !

IDAG kmr jag stanna hemma ikväll, har lite uttegåns förbjud och sen drar vi imorgon bitti till spanien.
det blir väll nice, men nu ska jag cheka in idol ! fast baar när Erik Grönwall är med !
han är bara så jävla het ! my darling ....

hhahaha märker att det här inlägget börjar spåra lite ut, haha
men vilken tråkig fredag man kan han !
nu när alla gör sig orning och ska på fest, sitter jag här hemma aldelles sunkig och hare trist.
men så är livet ibland.



Internetet var trasigt!

Hej Allesammans!
Andledningen till att jag inte har uppdaterat är för att mitt internet gick sönder i förrgår!
Men det var tydligen bara en sladd som åkt ut -.-
Iallafall så har jag precis kommit hem från skolan,
Råkade trycka in en penna i ögat (fråga mig inte hur)
Så har lite småont nu faktiskt :(
Men det blir nog bättre med tiden haha, låter jag tantig nu? ;P
Hursom så kommer jag att börja blogga MYCKET nu.
Minst 4 inlägg om dagen haha, med INTRESSANTA saker.
Men eftersom malin inte har bloggat på tre dagar nu så kankse hon har lagt av.
Så får se om jag lägger in inläggen i min blogg eller den här... hm ..
Eller i båda?

Aja, hörs senare ikväll.
Puss! /S.

Hemma från Spa

hahah svar till sofies förra inlägg,
festen blir någ inte precis liten ! haahhah
men du måste komma babe ! och svara i din mobil
elr ring mig när du kan <3

men nu dra ut snart, drar på stan gå tidigt men vill kolla lite i affärer och sånt.
ska bara göra mig i ordning. tar med kamera tror jag ,
så det blir nog inga mer bildlösa inlägg :)
love
malin

Bloggtorka...

Sorry för att jag inte har bloggat nu,
Men nu är jag tillbaka.

Har inte hänt så mycket idag faktiskt.
Det gick ganska dåligt i skolan men aja whatever,
Det gick nog iaf bra på SO provet igår :D

Juste ja Måd skickade ett sms till mej där det stod att det fanns bilder på mej på facebook där jag var naken/halvnaken. Fick sån damp så jag SPRANG HEM och sen så kollar jag, så finns det ingenting.
Och när jag smsar måd så bara: LÄS HELA MEDELANDET. Åååhh... Onödigt!

Kommer nog hålla mej hemma här ikväll, men imorgon blir det partyyy ;)
Nä men mallan & fanny ska typ hålla en liten fest eller liknande.
Så det blir nog kul :)

Puss&Kram/S.

SPA och middag med vänner <3 i love fredagar

hejsan hoppsan ! nu är det fredag ! wiho.
ska på spa snart! fatta vad skönt !
sen vid 7 ska jag träffa 5 st kompisar, vi ska dra ut och käka lite.
sen senasre ikväll kanske jag och fanny ska ha prinsonbreak 2 marathon
fast det beror på när jag kommer hem.
men nu måste jag dra till spat.
love
/malin

JIPPY, jag är klar

ÄNTLIGEN KLAR MED DECKAREN !
nu ska jag ringa sofie, fick veta lite hemska saker just nu.
ska ringa med henne och snacka, om hon svarar.
/ m

familje middag + piano läraren

tjuueee bres ! har inte kunant skriva så mycket ! har fullt ös nu med kompisar, tränning och skolan.
nu har jag käkat middag, hahaha min lilla syster piano lärare sitter och käkar middag med min familj nu,
haha lite komiskt faktiskt.men vi hade extra mat och bjöd henne :D

men nu måste jag återfå till min svenska deckare,
skriver senare
love
/m

Dålig uppdatering idag,

Igår skrev jag fem inlägg med bilder och tja.. rubbet.
Så idag får ni inte något sånt, to bad for you.
Men jag har så stela fingrar så kan knappt skriva nånting,
BORDE snart dra och lägga mej men jag vet inte riktigt... ;) (A)
PussHej
Leverpastej :)
/S.

Lite kort om dagen,

Hejhopp!
Sofie här, jaa.. äntligen haha!
Har pluggat, (på riktigt) so. Och imorgon har vi prov, alltså ute i sista minuten som ALLTID.
Men ska hoppa matten och dra och plugga det sista imorgon för provet är på eftermiddagen.
Min dag har faktiskt inte varit så speciell.
Men imorgon ska jag träffa Hanna :)<3
Måste seriöst tvätta upp alla kläder som ligger i smutsen!
Usch, blää.. trisst.


Mobilen fuckar upp sej just nu så bilderna lägger jag in i efterhand.

Puss/S.

Min dag

idag hade vi orgentering till skolan, fanny komm till mig vi halv tio
sen skjusade jag henne på hennes cykel till gärdet rosa borgen
där vi orgenterade jag och fanny sprang emd djulianna
vi var ganska snabba, vi slutade runt 12 och

Jag och fanny var helt slut och gick hem till mig
och kollade på desperate houswives och drack varmchoklad och åt munkar.
sen skulle vi trännat men vi orkade inte, så vi började plugga vid 6 tiden typ.

det var min dag det, kanske inte värdens roligaste men roligare en att sitta i skolbänken,
sen hade jag och fanny det myssigt hemma hoss mig med filtar varm choklad och dh.

juste snart när fanny har sett klart på prisonbreak sesång 1, så ska vi köpa 2 an.
och freaka det, så jävla nice ! för det är ju hemskt väder nu för tiden !

imorgon har jag matte prov och engelska läxa ! jippy vad kul.
borde plugga matte nu men aja ... orkar inte

love
/ malin




helgens planer

fredag- ut och käka middag med Erica,Julia,Isabella,Teresa, Linnea och sofie.

lördag - Fanny och jag kmr ha fest, sen sover jag hoss fanny.

söndag - ta det lungt och plugga dag.


......

hejhej, är lite uppdagen måste planera inför helgen och plugga
thats why jag inte bloggar så mycket men när jag är klar med det
så ska jag blogga :)
/ m

käka middag

nu ska jag dra och käka skriver mer sen :)
love
/ malin

How am i to say

sitter och lyssnar på låten hope - how am i to say.
det är så himmlans fin, man blir nästan ledsen av att lyssna på den.
och när man lyssnar på deprimerade l¨åtar tänker man bara på allt hämskt.
men det är så gullig och det var så länge sen man hörde den.
 så här är texten om ni inte vet vilken jag menar
/ malin

Love of my life, my soulmate
You're my best friend
Part of me like breathing
Now half of me is left

Don't know anything at all
Who am I to say you love me
I don't know anything at all
And who am I to say you need me

Color me blue I'm lost in you
Don't know why I'm still waiting
Many moons have come and gone
Don't know why I'm still searching

Don't know anything at all
And who am I to say you love me
I don't know anything at all
And who am I to say you need me

Hmmm hmmm mmm
Uhhh oohhh aahhh
Hooo aahhh ohh ohhh

Now you're a song I love to sing
Never thought it feels so free
Now I know what's meant to be
And that's okay with me

But who am I to say you love me
And who am I to say you need me
And who am I to say you love me

Mmmm hmmm

I don't know anything at all
And who am I to say you love me
I don't know anything at all
And who am I to say you need me
I don't know anything at all

I don't know anything at all
I don't know anything at all
I don't know anything at all


How am i to say

sitter och lyssnar på låten hope - how am i to say.
det är så himmlans fin, man blir nästan ledsen av att lyssna på den.
och när man lyssnar på deprimerade l¨åtar tänker man bara på allt hämskt.
men det är så gullig och det var så länge sen man hörde den.
 så här är texten om ni inte vet vilken jag menar
/ malin

Love of my life, my soulmate
You're my best friend
Part of me like breathing
Now half of me is left

Don't know anything at all
Who am I to say you love me
I don't know anything at all
And who am I to say you need me

Color me blue I'm lost in you
Don't know why I'm still waiting
Many moons have come and gone
Don't know why I'm still searching

Don't know anything at all
And who am I to say you love me
I don't know anything at all
And who am I to say you need me

Hmmm hmmm mmm
Uhhh oohhh aahhh
Hooo aahhh ohh ohhh

Now you're a song I love to sing
Never thought it feels so free
Now I know what's meant to be
And that's okay with me

But who am I to say you love me
And who am I to say you need me
And who am I to say you love me

Mmmm hmmm

I don't know anything at all
And who am I to say you love me
I don't know anything at all
And who am I to say you need me
I don't know anything at all

I don't know anything at all
I don't know anything at all
I don't know anything at all


Sommarfärgen försvinner ;(


(I början av sommaren typ, blekare än malin!?) ;o
Det måste deffinitivt vara fel på kameran (A)
Haha bästa ursäkten på alla bilderna xD


Jag börjar redan bli lite vinterblek!
All min färg börjar falla av från sommarens pressa i solen dagar!
Typiskt också! Måste göra något åt saken... men frågan är vad? ;P
Inte cancermaskinen / solariumet.
Aja får komma på något,

Puss&Kram Sofie,


BRB, be right back :D

Nu ska jag dra och bada, varmbad.
Fryser jättemycket hemma!
Dom där jävla elemntfixarna hade typ sönder elementen!
Så det är svinkallt, så kallt att inte ens en ÖDÖDLIG växt har vissnat ;(

Bloggar senare,
pusshej!
/S.

AIK!

Jag älskar AIK!
När det är match ser jag oftast ut såhär..
Eller något liknande iaf,
Eller inte alls, sådär egentligen,
men dom andra bilderna verkar ha försvinnit! :S

NU JÄVLAR TAR VI BRAJENSVINEN DEN 25,
FRAMÅT STOLTA AIK.

Here we go!


Brukar alltid vilja höra det negativa först men jag tror vi gör tvärtom,

Positiva saker:

*Du träffar folk som du inte skulle träffa annars!
*Du får helger
*Du kan njuta extra av loven
*Ha trääädslöjd! (MY NEW LOVE!)
*Julavslutningar & Sommaravslutningar
*Får träffa några helsköna lärare
*Får nöjet att se småfjortisar
*Suddkrig på lektionerna (kulkulkul!)
*Du blir överlycklig om du inte får några läxor!
*Du lär dej vissa saker, t.ex om hur man bakar bullar på HK!

Negativa saker:

*Du måste gå upp i tid
*Upp för 4 trappor för att hämta dina böcker
*Läsa och skriva om tråkiga martin facking luther
*Ha prov & läxor
*Äta skolmat
*Ha sugiga lärare som du bara får damp på
*Resurs för dem barn som inte hänger med
*Jobbigt folk som du i hemlighet bara vill SLÅ IHJÄL!
*Du hinner inte göra ngt kul på fritiden för att du ska "plugga"
*Du får betyg
*Du får inga blyertspennor!
*Du måste göra alla tråkiga saker som kemi ex.
*Muntliga föredrag...
*Du slutar sent och börjar tidigt
*Fryser häcken av dej i korridorerna
*Får inte ha väst/jacka inomhus fast man fryser
*Kan inte gå på skoltoaletten utan måste hålla sej hela dagen ut
*Folk som rapar ljudligt på lektionerna..
*Lärare med dålig andedräckt som ska hjälpa dej med ett mattetal
*Öppna dörren åt alla för du har sämsta platsen!
AND THE NUMBER ONE ANDLEDNING!
*HELA DIN FRAMTID HÄNGER PÅ DET DU GÖR I SKOLAN!

Min BLIVANDE skolgård, min NUVARANDE skolgård,


På tal om att bjuda på sej själv..
Jag på min skolgård, då visste jag inte att det skulle bli min skolgård visserligen.
Men jag klättrade upp iallafall, och hade lite... problem(?) med att komma ner igen!
Så händer det alltid, enkel uppväg, svår nedväg! Haha,
Och ni behöver INTE påpeka att jag har ett fuckfejs! ;)

XOXO SoFiE!

Sofie här

Tjaa!
Min skoldag har faktiskt varit väldigt roande haha,
Sitter och geekar pea, JA på riktigt!
Hade verkligen glömt hur KUL det är ;)
Hm, bilderna är nog mera bjuder på sofie haha än malin, för kolla åp MEJ på varenda bild.. ingen vacker syn xd

Puss/s.

..

aha nu värkar det som sofie har lämnat bloggen elr taggit en paus
om hon slutar skriva i den vill jag inte häller ha kvar den
men vi kan ju alltid hoppas
/ malin

Tv time

nu ska jag dra och kolla lite på ugly betty ( har inget bätre för mig )
sen blir det DH, fun fun
love
 ( juste förra inlägget var från mig glömde skriva det
/ M

Tv time

nu ska jag dra och kolla lite på ugly betty ( har inget bätre för mig )
sen blir det DH, fun fun
love
 ( juste förra inlägget var från mig glömde skriva det
/ M

Jag älskar dig <3

(man  måste bjuda på sig själv ibland)































det har alltid varit vi igenom allt. och så kommer det alltid att vara.
behöver inte säga så mycket mer.
men jag älskar dig mest syster
föralltid du & jag
<3




Ica

hejsan hopsan
nu ska jag dra till ica en snabbis
ska handla glass til min stora syster som är sjuk och så ska jag handla lunch till mig i morgon.
har orgentering :) <3
love
/ m

Jag och fanny

hahaha lite bilder som beskriver mig och fanny.


( jag och fanny när vi skoj bråkar )


( jag och fanny när vi bråkar på riktigt, )


( jag och fanny som vänner igen )


( jag och fanny när vi är uppkläda och fina)






Gullisar

hahah har hittar några jätte gulliga  ifrån när jag och fanny hade tråkigt och googleade på saker

 
( hahaha så himmlans söt )                                              ( HAHAHAHA  )

 
( har alltid velat ha en panda ! som ser så myssiga ut, vill bara krama om dom )


Hissar och Dissar



Hissar : Desperate houswives ! hahah det är så himlans bra, spännande och roligt.
och det är roligt och jobbigt att det vissas en gång i veckan för då ser man framimot det men det är jobbigt att vänta :)

hissar : pengar ! det kan man inte få någ av! typ som en drog, haahah nej inte riktigt men man blir alltid glad om man är ute på stan men massa pengar ! då känner man sig lycklig.

dissar : djurplågeri, så jävla hämskt asså! alla dödar typ något djur varge dag utan att man märker eller tänker på det, men lixom tänk om det var du ? kollade för ganskla länge sen på jätte hämska videos där man såg att människor plågade djur och filmade det ! asså vad tänker dom med ?

dissar :  spanska !
seriöst jag tycker att engelska och svenska är helt okej men spanska ! så jävla onödigt pluss att jag suger på det ! vet att jag inte blev godkänd på provet !  hatar alla spanska lärare dom är väldigt konstiga, fast den vi har nu är okej.

/ M


Ingen tennis idag ....

tju babes,
idag hoppade jag tennisen,
hade inte tänk göra det men precis när jag skulle gå tänkte jag fan häller !
och så gick jag inte....
istället gömde jag mig i mitt rum och pluggade. så nu har jag pluggat i ca en timme.
har pluggat engelska och matte.
jag tänkte plugga nu så kan jag se prisonbreak ikväll ! men då komm jag på att jag inte alls kan se det !
för jag har redan sett klart sesång 1 !
BAJS !

är as hungrig så ska käka snart. men ikväll är det desperate hemma hruar det får vi inte missa ;)

xoxo
/ malin


ska bli president och avskaffa skolan,

Kom för nån timma på sen att jag har spanska resurs imorgon klockan 8.
+ ett "prov" -.-
Och det hade jag såklart missat...
PLUGGA annars blir jag levande begravd ordgrant av mina päron -.-

PussHej
S.

haha prisonbreak freak

nu sitter jag och stirrar på prisonbreak
så god natt
love
/ malin

Malins Hotties





SO prov eller vara med Cicci?

Tjooohoo! Tandställnings rasisten är här ;P
Haha nä men idag så var det stört soft dag. Alla våra lärare har typ svininfluensan så vi fick håltimmar och skitsaker typ baar 2 RIKTIGA lektioner! :)
Synd att jag skulle till tandläkaren IDAG istället för när det var tråkiga saker på schemat.
Aja iallafall så måste jag lägga av med en sak, ett beroende snarare sagt.
Det är dåligt och tja.. det kommer inte hålla i längden.
Imorgon ska jag antagligen träffa typ Cicci och kolla på nån gymnastik tävling, eller plugga so.
Missade ju försjutton omprovet idag! Skitsamma..

Puss&Kram!
S-O-F-I-E.

vecko planering

måndag - tränna boxning med fanny

tisdag- tennis sen plugga.

onsdag- tränna boxning med fanny

torsdag-  träffa kompisar, elr gå med fanny till typ sl hitteavdelning.

fredag- vara med kompisar ( har typ ff ) så då kanske jag gör något specielt

lördag- fest med fanny

söndag- ta det lungt plugga dag.

 det var min veckoplanering
inte så intressand men det är iaf min vecka :)

puss
/malin

I am back

hej så gullungar.
sry för att jag inte har varit så aktiv,
men efter skoolan drog jag och fanny hem och gjorde våfflor sen drog vi åp tränning
sen kom jag hem ( genomsvttig ) och ducha och åt.

men nu så ! nu kan jag blogga xD

puss
/ malin

Tandställning!

http://www.lj.se/info_files/infosida25814/ortodonti.jpg
Gissa vad?
Jo, bilden avslöjar.
Jag ska få tandställning!!!
ÅHHH!!! Jag kommer se ut som en tönt, spotta när jag pratar och bara vara allmänt FUL!
Aja, iallafall lite mer än en månad kvar. Jag kommer börja asgarva eller grina när jag ser mej i spegeln efter det.
Lyckliga dem som slipper den tönt stämpeln iallafall.

/S.

headern! tryck F5 om ni nt ser den


AHAHAHA vad tycks om den nya headern?
Jag garvar varje gång jag går in på bloggen!
SKämt åsido, hittade inga bilder så gjorde en hel ful header xD
Men aja, den får sitta kvar ett litet tag till, tills vi bestämt oss för några bilder,
Visst blev det coolt med texten " the worldest greatest " resten blev bara fult och slarvigt... xD

Aja puss&kram
/Sofie.

FRÄCH

guuud vad jag älskar kännslan av att känna sig fräch,
har precis tagit en varm duch, sminkad av mig, har ansiktmask
och har precis smörjt in mig ! man känner sig bara så fräch.
fast mig ur grymma scrub and ansikspackning svider lite med den är jätte bra !
det endå som behös nu är tandborstning.
xoxo
/ M

( jag just nu med ansiktkräm )


Veckans hottie

varge vecka kommer jag utese veckans hotie ! och den här veckan kommer det vara.....
Wentworth miller ! gud vad han spelar bra i prisonbreak och jävlar vad snygg han är !
SÅ GRATTIS DU BLEV VECKANS SNYGGING !
/ Malin


Malin

hej sweeties.
har inte skrivit så mycket i lördags efter middag och kväll var jag med sara uta på landet
och sen idag åkte jag hem till stan send rog jag direk till slektfest hoss farmor.
dett var myssigt länge sen jag träffa alla.
men nu ska jag ducha sen blogga sen kolla på prisonbreak.
love
/M


( jag juste nu, jag har en klänning på mig fast det inte syns )


Bloggdesignen ska bli fixad SNART.

När jag kommer hem så SKA jag fixa designen, orkade inte sitta hela natten igår.
Men jag får se, för jag har omprov i kemi också och blir jag inte godkänd får jag inget betyg i kemi alls :S
Prioritera skolan eller bloggen... hm... hahah,

Hörs senare!
/S.

Godmorgon! :D

Morning babes!
Min mobil har fuckat up sej totalt, får skadade meddelanden osv. Så kan inte ladda upp bilderna med bluetooth! >:I
Men ska fixa det, istället får ni bildlösa inlägg, eller inlägg med gamla bilder ;D
Aja, nu ska jag iallafall dra iväg och passa Leon&Alexander, mina gullepluttar!
Hahah finns inte ord hur söta&gulliga dem är ;P



Slagsmål redan som små ;)<3


Check this out! :)


Våran egna banner, klicka på bilden och våran blogg kommer upp.
Häftigt va?

The worldest greatest kommer även finnas med i våran blivande header (som jag just nu håller på med) den är inte närheten av klar men snart... om malin gillar den förståss, det är ju också ett kort jag måste räkna med haha.

/Puss&Kram Sofie.

Passande rubrik?


Malin Hissar och Dissar

 

hiss : födelsedag, man får så mycket bra saker och man är glad för det flera veckor efter ! jag bara älskar att fylla år ( även fast det var en vecka sen )

hiss : PRISONBREAK asså det finns ingen bätre serie ! den äger så jävla spännande och man blir helt kär i huvudkaraktären !

Diss : sverige , det kanske är ett trygt och bra land, men det är så himmlans tråkigt.
gud vad jag skulle vilja flytta utomland där tempraturen är annurlunda. för i svege blir det aldrig jätte varmt på sommaren och efter sommaren är det bara kallt och kallt ! sne t'nk utomland vilka snygga killar dom har !
meeeeee liiiiikeeeeee !

Diss : att känna sig ful, vissa dager tycker man bara att man ser hemsk ut och ocg ofräch ut ! jag hatar det kännslan ! jag har den just nu , men what ever ska bara till landet.

 


landet

ojoj, nu ska jag dra till landet,
see u later alligator.
- bye bye crocodile

hahahaah, juste hon där inläggen om miley cyrus och hår glömmde att skriva att jag skrev dom.

puss
/malin

Hår

varför har alltid alla kändisar värdens finaste hår ? jag blir så avensjuk " fast försig dom måste ju fixa det, och dom har jätte mycket pengar så dom kan fixa det hoss ett väldigt dyrt och bra ställe och blablabla...
men endå !

( miley cyrus har alltid jätte fint hår )

( tylor swift och jätte fint långt lockigt hår )

( blake som spelar serena i gossip girl har alltid jätte fint hår men ibland ser det lite smutsblond ut )

( jessica alba allas killar dröm tjej har oxså jätte fint hår )

( tyra banka men ho är ju modell så hon måste väll ha perfekt hår )

( hilery duff har jätte fint sandfärgat hår )

( selena gomes har självklart alltid jätte fint hår även om det är rakt elr lockigt )

( Amanda har oxså jätte fint hår på den här bilden )

( bara älskar den här bilden på Lindsey Lohan så himmlans fint svart hår)

( rihanna innan hon klippte det ! snyfft det var ju så fint , fast det hon har nu är snyggt på henne )


Miley cyrus fet ?

juste ni vet hon som spelar Hanna Montanna asså miley cyrus.  jag kan inte ffatta varför men alla i skavelrtidningar och allt tycker att hon är fet ? ehm nej det är hon inte...
vart är hon fet lixom ? jag tycker hon har en snygg och normal kropp.

Dessies -.-


( karolina kurkova kropp i mitten är ju sjukt mycket snyggare n nicole rittchie )

asså gud vad jag gavade ihjäl mig, när jag läster dessies blogg.
seriöst ofta hon väger mellan 45-48 och är 1.70 cm lång.
det kan inte vara sant, på hennes blider är hon ju smal, men inte så smal ju.
känner folk som är smalare men väger mer ! och är kortare ! fast hon har säkert inga muskler dessie.
 
hahaha och det hon skrev på sin blogg och vissade bilden är ju helt sjukt.

jag skulle mycket hällre vilja ha hennes kropp i mitten ! hon är ju sjukt smal '
hon kallar lixom en sjukt snygg och smal victoria sexret modell fett. jävlar vad måste hon tänka om sig själv då ?




God morgon

hejsan hoppsan,
nu är jag tidig uppe !
men ska till landet med familjen.
men det blir väll kul för att sara är oxså ute !
kommer nog bli mer skrivade ute på landet.
/ M

Orkar inte blogga just nu...

Orkar inte skriva ikväll.
Men bilder på sakerna kommer imorgon + bättre uppdatering!
Ha en bra fredag,
Puss/S.

Hummer


tjena mitt benna,
fanny gick för en stund sen när jag och min hamilj käkade hummer.
det var gns gott faktisk, och det var ett tag sen jag ått det.
men det är inte värt priset ! för dyrt lixom.

aja ska träffa johanna och sofie ikväll tror jag, sofie vet jag inte riktigt hon svarar inte på sms.
men snart blir det utgång :D
love
/ malin

sjunker .....

hahaahahahaha..... igår när varken jag elr sofie skrev så mycket så har värkligen våra besökare sjunkit !
asså seriöst as mycket ! MOHAHAHAAH.....
Det känns inte bra! hahahaahahh men vi fårsätter väll blogga även fast vi inte har så många besökare typ -.-


Lite finare lite bätre....... MALINS SMINKBORD !


kolla vad fint det blev !  har sorterat alla mina smycken, goda parfymer och bra nagellack på ett ställe
( på mitt sminkbord ) så det blev lite fint, resten av parfymerna och sånt är gömd i en lite hörna xD
i juste love parfymer !


bloggen is back on track

äntligen funkar bloggen igen.
har varit seg dom senaste dagarna men du går det,
nu sitter jag här med fanny. ska ut sen ooch träffa sofie och kanske johanna sen.
idag har jag och fanny tagit det chill.
efter skolan blv jag ägad av några cp barn i min klass.
seriöst av ingen anledning , fast snälla jag tog smällen för djulianna.
aja nu ska jag och fanny kolla på prisonbreak sen ska jag dra ut och hon med.
bilder och spnt kommer.

OCH MADDA FUCKING SOFIE KÖPER MIN VÄSKA PÅ STAN !
OHHHHH I AM GONA KILL HER xD
hahah jag ska oxså köpa en sån !

/ malin

Snabbis,

Halluue!
Ska typ dra ut på stan nu,
Ska köpa
*höststövlar
*present till mallan
*väska
*höglackade höststövlar utan "skaft" xD
& sen får vi se vad mer ;)

Puss&Kram!
Sofie.

Snabbis,

Halluue!
Ska typ dra ut på stan nu,
Ska köpa
*höststövlar
*present till mallan
*väska
& sen får vi se vad mer ;)

Puss&Kram!
Sofie.

SOFIE hissar&dissar

SOFIE HISSAR:

*Stora shoppingcentrum,
Vem älskar inte det liksom?

*Höststövlar,

Ska köpa ett par som jag sett snart!


*Varm choklad när det är kallt ute!
Min vinterdrog ;)

SOFIE DISSAR:

*Regnigt väder när man är utomhus!

Inomhus är det ju mysigt men stå där ute i regnet, usch!


*Fjortisfjollräven!

Andra fjällräven kan vara fina men inte köttbullejackorna.


*Underskåp i skolan!

Jobbigt, tur att jag har över den här terminen, ska antagligen försöka byta till mej ett överskåp nästa år, no way att jag ska ha ett underskåp!


Hälsning till er läsare från S&M ;P

Nu kommer malin att döda mej + att vi med all säkerhet kommer att förlora ALLA våra läsare, dom som vi har vill säga ;P

Iallafall får ni en så jääävla ful bild på mej och mallan ballan! HAHAHAHA, men varsågod :)
We make your day ;)

Puss&Kram /S.

ingen bra bloggdag

heeej, sry för inte så bra uppdatering men seriöst bloggen är sjukt seg så det tar typ 10 år för mig och sofie att skriv kanske ett litet inlägg.

men jsute nu sitter jag och kolla på prisonbreak. ska gå lägga mej om en stund kanske.
skriver nog inget mer för ikväll.
looooove
/ malin

BÄSTAVÄN ringen!

Min och malins BÄSTAVÄN ring!
Det står LOVE på den,
Söt va? (:


/Sofie.

Saker jag fick med mej från skärholmen :D

HejHopp! :)
Sofie här,
Som ni redan vet så mötte jag upp mallan i eftermiddags och vi åkte ut till skärholm... you know it!

Men det här fick iallafall jag med mej;

2 armband
1 mascara
1 lipsyl
2 ringar
2 halsband
1 midjeskärp (glömde fota)
sen hjälpte mallan mej med
2 nagelack och 1 parfym flaska :)

Puss&Kram!
S.

Shopping

här är vad jag har fått med mig hem idag.

1 ett par skor ifrån new yorker.
2 en kläning från new yorker.
3 en bh ifrån new yorker ( gå ditt dom har värdens finaste bhar ! )
4. 2 tröjor på rean.
5 5 nagellack.
6. en foundachion.
7 en consiler.
8. christina agulera parfymen ( den nya )
9 en annan christina agulera parfym.
10 en naomi campbell parfym.
11 ett hårband med en rosett på.
12 ett bästavän halsband
13 en bästavän rin där det står love på.
14 2 par örhängen
15 2 par armaband
16 3 olika hår rosetter-
17 2 till ringar
18. 2 läppgrejer.

mest nöjd är jag över hårbandet,love ringen, kläningen, bh,parfymerna och skorna.


puss
/malin

 


Outfit / malin

hejsan,
tog en bild på dagens outfit med mobilen, men kan typ inte ladda upp bilderna
och nu har jag redan bytt om så jag vissar kläderna fast nu sitter dom inte på mig.


( zebring kläning ifrån bikbok )
till hade jag ett par vanliga svarta strupmbyxor och en svart kofta.


(min rosa halsduk ifrån bikbok, mina vantar ifrån bikbok )

puss
/ malin

hemma :)

heeeeej mina babes,
sry för att jag har varit dålig på att skriva båda igår och idag.
och sofie har inte skrivit så mycket idag häller för vi var tls idag :)
komm precis hem efter stt ha varit i skärholmen med bästavän "
det vad nice, fick med mig hem sjukt fina grejer idag,
tur att men har pengar OCH är lite smart xD

mitt internät är väldigt segt så det har gjort det ännu segare att blogga,
men nu ska jag plugga lite No, sen blir det bloggande.

bilder från idag och vad jag köpt kmr senare

love
/ malin


Från stan idag

Sakerna jag fick med mej

4 stycken + ett par som larmet råkade sitta kvar på

armband
örhängen
halsband
läppglans

Puss&Kram /S

Spanska prov -.-

mitt internät SEEEEEEEGAR,
har plugga spanska i kanske en timme nu !
shiiiit kan typ inget och har prov imorgon.
ska hoppa in i duchen, sen plugga lite mer tror jag.
men självklart kmr det mer inlägg.
/ Maalin


Hemma igen,

Har precis varit en sväng på stan,
Hann med både ringen & solna centrum.
Fast solna kommer jag aldrig mera att befinna mej i som det ser ut just nu.
Lite grejjer som jag fick med mej kommer upp snart :)

Puss&Kram
Skummbanan
/Sofie

Drar ut på stan eller någonting :)

Nu ska jag dra till,
*fältan
*ringen
*solna centrum
eller nånting, kan inte bestämma mej :)
Men vi hörs senare i eftermiddag, right?
Puss!/Sofie.

Ring mej om ni vill hitta på något, döör av uttråkighet haha och alla bara pluggar hela tiden.


Lunchrasten spenderade vi här inne :)

flumm

haha, föörre inlägget var kns inte riktigt jätte seriöst men WHATEVER

Malin in tha madda fucking school !

tjuuuuuue bres !
whats  upp in the nigah hood ?

nu sitter jag i skolan med DJULIANNA OCH FANNY!
whohohohohoh.....
vi har det skojj, här i jensen education.

om djulianna och fanny inte skulle finnas skulle skolan var shit tråkig :P¨
jag skulle någ ta självmord, och kanske skära mig lite innan ,
CUT CUT CUT ! DROPP DROPP DROPP

efter skolan ska jag och fanny hem och sen ska vi tränna boxning !
 Skriver kns senare ! hur skulle ni annrs klara er ? duh ?!

you know you looooooooooooooooooooooooove ME !

puss
/ Malin

här kmr 3 bilde på oss
                         
( fanny )

( djulianna )

( sist med inte minst JAG )


Slänger in ett till inlägg :)

Känner att det blev vääldigt mycket svart ikväll,

Hår, örähängen (nya från H&M) halsband och naglarna,

/Sofie,

pierca tungan :)

Hej sötnosar!
Ska nog strax krya ner i sängen med bärbara datorn,
vetefaen vad jag ska göra ikväll.
Kommer inte kunna somna inatt heller.
Men en sak har jag tänkt på jävligt länge och detta SKA jag göra iallafall snart...
pierca tungan! :)
Ingen aning om jag kommer passa i det men det vore så häftigt. Sen är jag nöjd,
Liksom en i naveln och en i tungan. Kanske en tatuering sen när jag blir 15/18 :)
Aja ska inte babbla på nu om ingenting,

Bilden är tagen från google

Puss&Kram,
Sofie

sista inlägget för min del idag

nu är dh slut ! SHIIIIIIT  vad det äger !
fan vad nice att det har börjat igen !
men nu ska jag krypa upp i min säng och goss ner mig framför prisonbrek !
nu känns livet härligt !!
loovee
/ malin

( själv ska jag se sesång 1 )


Tylor Momsen

gossip girl tylor momsen ( spelar Jenny ) är fett cool helt egen cool still, sjukt snygg, och bara beundrar hennes hår, för fint för att vara äkta dock. men tänka att ha sånt äkta hår ! det skulle vara najsigt ! sjukt cool klädstil oxså.... bara beundrar henne ! och jenny i gossip girl är oxså fett cool ! men dom påminner mycket om varandra !


DH sen Prisonbreak

nu är det paus i DH, men efter DH blir det...... PRISON BREAK , har kns sett ett avsnitt av det !
 och alla säger att det äger så jag var bara tvungen att köpa sesång 1 !
/ Malin


KEMI är löjligt trams,

Är det bara jag som tycker att alla numera har sina statusar på "pluggar/lääxor/prooov"?
Ska iallafall berätta att jag blev godkänd på spanska testet imorse!
Däremot gick inte kemi provet så bra.. men vi fick skitmycke på en gång.
20sidor + typ 100frågor på typ 1,5vecka-2veckor... Lite omöjligt eller?
Man vill ju liksom ha ett liv vid sidan om skolan också.

XOXO /Sofie,








DESPERATA HEMMAFRUAR

JAAAA ! NU ÄR DET EFTERLÄNGTANDE DESPERATE HOUSWIVES !
kisses
/ malin

malin loves stuff

nu borde jag plugga spanska har spanska prov på torsdag,
 har inte övat något. men kan alltid göra det imorgon, men seriöst kmr få ig.
aja -.-

här är lite vad jag fick med mig hem idag, när jag och fanny gick igenom fältan.


2 behåar från hm
2 parfymer på kicks
sesång 1 på prisonbreak från bylando.
en mössa från bikbok
halsduk från bikbok.
vantar ifrån bikbok.
3 maskaror från hm.
ett pack french nagellack grej
8 par örhängen
ett armband från hm.

sen fick jag och fanny varsin grattis grej för ögonen.

det var allt
puss


Dagens Tips

2 väldigt viktiga grejer för mig är mitt hår och min hud !
och håret blir mörkare och fulare på vintern och på är blondin.
och huden blid strävare och rödare av kylan.
Nu har jag lite tips som har hjälps mig.

1
honey & oat 3-in-1 scrub mask från The body shop.
grymt bra man andväner den som en ansiktsmask och den skrubbar rent ansiktet.
först skrubbarna du in den i ansiktet sen låter du den sitta i mellan 5-10 min sen tvättar du bara bort det.
grymt bra för huden, märker skillnad dagen efter.



2, den långa är ett schampoo, du behöver bara ta lite efter som det är så effektift och bra.
schampoot slitter inte på håret som alla andra schampoon utan ger håret protoin och förstärker det.
finns attt köpa hoss frissören kmr från märket Lanza och heter hair repair.
den andra lite kortare är som en hårinpackning, tar i det efter du har duchat och sköljer ut det efter 3-5 minuter.
väldigt effektivf och man ser resultat direkt, ditt hår ser fräckt och fint utt.



3, jag vet att jag tipsa om det igår, men det är värkligen så bra,
på vintern blir håret mörkare och tråkigare om du är blond, ser nästan lite smutsblond ut.
och seriöst vem vill ha sån blond färg ? det här schapoot gör ditt hår mer lyssande och det ser blondare utt.
har alltid varit väldigt blond, så jag tar det inte för att se ljusare utt men på vintern blir min hårbåtten mörk och då ser det ut som jag har färgar håret blont ( vilket jag inte har ) så därför andvänder jag det här, och vem vill inte ha ett skinnande hår,

// malin


Dagens hissar & dissar

Vi börjar med det dåliga,

DISS:

Pitbull - I know you want me
Tjatig jobbig jävla uttjatade fjortislåt. Det enda möjligt possitiva är att man lär sej räkna till 4 på spanska & engelska :)

HISS:


Linkin park - In the end
Har alltid älskat linkin park, spciellt den här låten har varit min älsklingslåt i flera år nu!

/Sofie

Nya naglar, inte franskmanikyr den här gången....

Shulullulu,
Har precis fixat mina naglar, ingen franskmanikyr här inte.
Nä den här gången blev det svarta med genomskinliga stjärnstenar på :)
Ska börja variera mycket mera, det blir så mycket roligare då!
Vad tycks?

Jag gillar det iallafall, fast det var allt lite krångligt att sätta dit "stenarna" med vänsterhanden ;)

/Sofie.


Malins outfit to day



KLÄDER :

ett par leggins ifrån bikbok.
en kortkort tajt kjol ifrån bikbok-
tröja ifrån gina tricot.
skärp ifrån stora syster garderob.
halsband ifrån H&M.


( fuck face )

Frissyr och assecoarer :

Stora ring örhängen ifrån bikbok.
armband ifrån bikbok.
en stor slarvig knutt på huvudet.



 


Forrest gump




i engelskan såg vi en film som heter Forrest gump ! asså seriöst värdens gulligaste film.
älskar en sceen det är krig och han springer in i skogen och gör värkligen allt för att rädda sin bästa kompis
och då hittar han massa andra skaddade människor och bär en till en säker plats sen pringer tillbaka räddar en annan och så, han rädda många människor men han kunnde inte rädda hans bästavän som har sprang in i skogen för att rädda ! asså så himmlans gullig han gör allt för folket han bryr sig om ! thats true friendship.

men aja vi skulle skriva värsta grejen om filmen i skolan.
så har gjort det nu.

men nu ska jag ducha sen blir det spanska.
puss
/ malin




Sofies tisdags outfit?

Min outfit idag

Persikofärgat linne från BIKBOK
Tjocktröja BP
Jeans Cheap monday
Och goose västen över det :)
Så jävla kallt nu ju! Jag fryser till och med här hemma INOMHUS!

& jag veeet att man verkligen lägger märke till mina strumpor i olika nyanser haha, men whatever?

















PLUGGA PLUGGA PLUGGA

heeejsan sötisar,
sry för dålig uppdatering idag, har inte varit hemma
men nu måste jag värkligem plugga !
skriver mer sen ! det lovar jag,



malin älskar att plugga ! specielt kemi,spanska och engelska
( fast engelska är helt okej )
looooove
/ malin


Utgång eller innemys? :)


Hej Hopp Sockertopp!
Ska kanske dra ut och träffa malleballe nu haha, men bara kanske.
Annars chillar jag hemma och kanske sover litegrann, är så jäkla sömning :)
Men ha det bra sålänge!
Återkommer senare ikväll när det finns något intressantare än skolan att skriva om.

Loove!/Sofie.

Pluggis malin

hejsan hoppsan nu sitter jag med erika och fanny,
nu har tråkig svenne lektion,
sen slutar vi,
ska på tennis efter,
vet inte om jag vill kns hoppar det idag.
pussssssss


Hur länge kommer jag att orka?


Hej alla morgonpigga,
Japp nu är det redan tisdag,
Helt sjukt jag har börjat vara vaken 24/7
Igår fick jag ju bara 3-4 timmars sömn och
det blir väll desamma idag...
Så 6-8 timmar på två nätter?
Det brukade jag fan sova på en natt förut!

Aja ska iallafall tvätta bort sminket nu och byta till pyjamasen,
Puss&Kram!
/S.

Sofie goes pluggis? ...

Sitter och pluggar... har redan gjort spanskan. Har liksom resurs i det imorgon och ett prov vill säga. Ligger ju liksom nått år efter med det. Och nu skriver jag klart uppsatsen om Martin Luther som skulle vart inne för ett tag sen. Ska nog göra matteläxan nu när jag ändå är igång :)
Har fått sena och dåliga nattvanor så kommer nog bli flera inlägg under "natten"


Imorgon ska jag nog träffa cicci och kanske hanna? :)<3
Puss så länge!

fult,fulare,fulaste

omg asså vilken desathet tjejer har över hur stora bröst dom har,
folk opererar större helt tiden, men shit lixom det finns gränser med det värkar inte dom här tjejerna fattat,
asså seriöst inte ens killar kan väll tycka det är snygg med så här stora !
/ asså jag dör av grav så himmlans fult
/ Malin


Hissar och Dissar

Malin Hissar :

sheer blonde och brilliant brunette
dom är jätte bra om man vill få den perfekta hårfärgen helt naturligt, den förstärket hårets färg och det blir jätte fint ! finns att köpa på kicks !

Malin Dissar :


dolly partons bröst ? det är för i helvete inte snyggt ! hon ser hämsk ut
tycker synd om henne, tänk att gå omkring med såna bröst lixom
inte lite plastikopererade,
nej usch säger jag bara !

 


Blond,rika,fula

skit i vad jag sa om sista inlägget !
nu måste jag säga imot !

svenska hollywood frua är visst roligt ! dom är så patetiska så att det blir roligt 1
och fula är dom, jag trode seriöst Anna Anka vad minst 45 år gammal
hon är bara 38 ! hon ser ut som typ 50 !
asså säger bara, dom är inte snygga.
men programet är ganska underhållande i sig.
och dom får ju tittare, så det är ett ganska lyckat svenne program.



Vem fan kom på diss&hiss listan?



DISS: Svenska hollywood fruar, det är inte ens roligt. Förstår mej inte på folk som bara ÄLSKAR svenska kapitalisth*ror som har flyttat till hollywood? Inte underhållande alls!



HISS: Viva la bam, en så jäffla sköpn snubbe!
ÄLSKAR HONOM SERIÖST, vem tänker liksom på att bygga en skateboard ramp genom hela huset? ;)
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/6/67/Viva_La_Bam_Title_Screen.jpg
Ni vet han som är på MTV? ;)

God natt



sista inlägget för idag för min dell,
ska hoppa in i duchen, sminka av mig och så,
skriver mer imorgon sweeties.
love
/ Malin


10 Saker som inte händer

1 jag börjar skita i mitt utseende jag klär mig hämskt,duschar aldrig, trännar aldrig och käkar bara massa donken matt och får finnig hud,
2. klipper av mitt hår.
3. blir gravid som 14 åring och behåller barnet.
4. flyttar utt till en förort och jag och min familj dellar på en liten 1.
5. går in i djupa depritioner och börjar skära mig.
6. blir en wannabe dessi och kissie kopia.
7. slutar resa för jag tycker man ska ta hand om miljön.
8. säljer mobilen.tven,datan och allt elektroniskt ! vem behöver sån skit ?
9. slänger alla mina kläder och går utt och köper bara röda kläder inget annat !
10. börjar gå på elverket ! fawn vad coolt !



/ Malin


Sofies planer....


Minnen








F*cking T9

OMG är jag värdens konstigaste elr suger inte T9 ?
jag har bytt mobil med min lilla syster (hennes kamera är mycket bätre)
och hon har fucking T9 och jag fattar inte hur man gör !
så jag var tvungen att ringa sofie för när jag skulle smsa blev allt fel !
någon mer än jag smo hatar T9 elr är jag lite efter ?
hahaha -.-

Min Dag i korthet

haha nu tänker jag vara tråkig
jag tänker skriva om min dag :

efter skolan drog jag till sofie,
vi drog ner till stan,  fick med mig lite saker hem,
asså dom här senaste daganarna har jag varit på stan och
alltid kommit hem med massa saker, sammlangs för med en 3000 kr på typ 3 dagar.
blivit shoppaholic.

aja vid halv 6 träffade jag sara, snackade en stund, hon fick tillbacks sin tjocktröja.
sen drog jag hem käkade middag,
och nu har jag precis kommit hem ifrån min kvällspromenad
( snackade med sofie typ hela vägen )
nu har jag bytt om till mysskläder.

puss
/ Malin

( min kvällsoutfit just nu )


Dagens outfit,

Dagens outfit:
Sofie

Blåa rosetten: H&M
Linnet: BIKBOK
Tjocktröja: BP
Jeans: Cheap monday

Du behöver inte pengar för att ha kul

Saker jag fick med mej igår från stan:

Är inte riktigt säker på priserna men typ...
BH för 129kr
Två blommhårspännen 39kr
Halsband ca 70kr st
Örhängen 50kr st
Örhängen fjärillar 39kr
Blårosett 20kr

+ att jag gav ett par supersöta örhängen i form av ett äpple och en diamant i till Elin (Malins lillasyrra)

En väldigt fet godispåse ;D Som jag hjärtligt delade med mej idag i skolan

Navelpiercing 70kronor,

Och idag fick jag med mej:

Är inte säker på dom här priserna heller på vissa saker men på ungefär ...
3 par trosor från H&M ca 70kronor styck
Hårspännen i guld 39kr
Hårspännen i silver 39kr
Örhängena 30kr
Armband från bikbok med berlocker 130kr
Parfym typ 300kr
Daimpåse 19kr

/S

Sofies skoldag,

Min skoldag,

Haha jag sov inte mycket i natt, hade sånna jävla adrenalinkickar! Så jag var uppe imprincip hela natten eller okej då jag sov 3-4 timmar... inte mycket! Jag ville verkligen sova men nä, det gick bara inte. Så satt uppe och chattade.. mycket kul! :)

Iallafall hade vi hemkunskap på morgonen, vi skulle typ laga vårrullar. Dom blev faktiskt skitgoda. Och Robert har inte klantat sej en enda gång sen dom 3 första gångerna.
Sen efter det hade vi spanska haha, gud jag var så otroligt okoncentrerad att jag trodde att jag skulle somna och dö sammtidigt. Maria (våran gås till spanskalärare) var riktigt jäkla arg idag och hela tiden, sofie du koncentrerar dej inte. Och jag bara med halvöppna ögon ba ÖÖÖHHH... jag har lite öööhhh.... svårt å .... koncentrera mej ÖÖÖÖHHH.. idag.

Men tröttheten försvann faktiskt till bilden och jag blev klar med min supersnygga bildmapp, två guppifishes som pussas och har typ bröllopp! xD Fast mina ögon klarade inte av att skratta så jag började gråta när våran bildlärare skrev på tavlan
HÅLL TYST!
KÄFTEN!
KNIP IGEN!

och typ massa saker som skulle säga åt oss att hålla tyst. Jag garvade så att tårarna bara rann :( Mina ögon har varit sovande idag och fastnat med blicken överallt! :P

Sen hade vi engelska och alla satt typ och kastade sånnadär musmattor över hela klassrummet så man fick fan ducka för dem! Sen efter skolan träffade jag malin och vi drog ner till stan idag med. Fick med mej en hel del faktiskt, lägger upp bilder på det också senare ikväll.

Bildlösa inlägg är tråkiga, här har ni en bild på mej ;D

Äggning och skurninng

hahah i fredags fyllde jag fjortis !
och då i skolan blev jag äggad -.-
inte frächt ! men det var ganska kul.
men iaf idag komm läraren in och ville veta vilka smo hade kastat ägg,
även fast jag inte hade kastat så erbjöd jag mig att hjälpa till ( vad gör man inte för att slippa lektion )
så jag evelin djulianna och mickis fick skrubba hela yttertrappan och ingången,
hahah men vi hade det fett kul ! evelin kunnde ninte hjälpa ttill så mycket så det var mest jag mickis och djulianna
det tog oss fram till lunch ! hahah vi segade lite för att slippa lektion !
men vi tog en massa bilder som kommer nu
puss
/ M
















Snabbt inlägg, ska käka nu! :)


Sofie här, haha har sett malins jävla inlägg! DYSSLEXI. Så enkelt är det att märka vem det är som skriver ;)
Den som inte kan stava är malin och den som har alla rätt i stavning heter Sofie :D
Förlåt om jag förolämpar din stavning men erkänn att den är lite rolig ;P

Nejnu ska jag länka runt våran blogg lite grann :)
Designen ska jag jobba med *suck* ...

Lägger in senare ikväll vad jag fick med mej från stan idag
Puss!

Och eftersom malin inte är så jätteteknisk så får jag stå för musiken här på bloggen! ;)

Lite om oss.

nu ska jag skriva lite om mig själv.

. jag är 14 år
. går i jensen grundskola vid gärdet,
. jag bor på östermalm.
. jag måste tränna minst 2 gången i veckan annars känner jag mig dum och fett.
. jag suger på att stava ( något som sofie gillar att påpeka )
. blir helt beroende av snygga kändisar.
. var värdens harry potter frek i minst 3 år ! seriöst kunnde allt om honom.
. älskar typiska kill filmer,
. Har aldrig varit kär i någon.
. är väldigt ärlig, ibland ser folk mig som bitchig/taskig pgr av det.
. har aldrig färgar håret.
. vill peirca mig i naveln elr tungan.
. älskar minna vänner och familj mest av allt.
.  jag är djurgårdare.
. har varit i alla värdsdellar utom asien.
. folk har väldigt mycket fördomar om mig.
. jag älskar att veta vad folk säger bakomryggen på en.
. om jag inte gillar någon, så kan jag inte låsas att det är okej ( ibörjan kan jag med sen exploderar jag )
. jag gråter nästan aldrig.
. jag gråtet inte över någon som inte skulle gråta över mig.
. jag kan vara väldigt nonchalant och envis.


om mig och sofie.

lärde känna varandra igenom vår gammla skola banerporten,
dom första åren gillade vi inte varandra ! typ hatade...
men sen i 4 an blev vi typ bästavänner och har varit det sen det.
vi har varierat mycket bland kompisgängen men vi har alltid hållit ihop.
vi bråkar nästan aldrig, men vi tänker gns olika om mycket så det blir lite små chaffs ibland.
vi är VÄLDIGT olika på utseendet, och VÄLDIGT olika på sättet ( fast båda har gns dålig humår och är väldigt glada av oss ) vi har VÄLDIGT olika stillar,
men sofie är en av dom få jag värkligen litar på.
sofie älskar aik, nästan like jobbigt beroende av det, jag häjar på djurgården men är nite värsta djurgård fanet.

puss
/ M




M

tju bres !
nu har jag och min bästavän sofie öppnat en blogg tls,
design ska sofie jobba med, är så jävla oteknisk !
så för bloggens eget bästa så fixar sofie designen och sånt,'
xoxo
/ M


Öppnad gemensam blogg,

Nu har vi äntligen skaffat en gemensam blogg!
Kul va? Designen och sånt kommer senare men själva bloggandet börjar NU!

Puss och Kram!
/Sofie

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0