Äggning och skurninng

hahah i fredags fyllde jag fjortis !
och då i skolan blev jag äggad -.-
inte frächt ! men det var ganska kul.
men iaf idag komm läraren in och ville veta vilka smo hade kastat ägg,
även fast jag inte hade kastat så erbjöd jag mig att hjälpa till ( vad gör man inte för att slippa lektion )
så jag evelin djulianna och mickis fick skrubba hela yttertrappan och ingången,
hahah men vi hade det fett kul ! evelin kunnde ninte hjälpa ttill så mycket så det var mest jag mickis och djulianna
det tog oss fram till lunch ! hahah vi segade lite för att slippa lektion !
men vi tog en massa bilder som kommer nu
puss
/ M
















Kommentarer
Postat av: Djulianna

Älskar verkligen bilderna dom blev faktiskt lyckade:P<3

2009-10-05 @ 22:12:13
Postat av: malin

hahaha några vart fina, några inte

2009-10-05 @ 22:33:03
URL: http://malinochsofie.webbblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0