Dagens Tips

2 väldigt viktiga grejer för mig är mitt hår och min hud !
och håret blir mörkare och fulare på vintern och på är blondin.
och huden blid strävare och rödare av kylan.
Nu har jag lite tips som har hjälps mig.

1
honey & oat 3-in-1 scrub mask från The body shop.
grymt bra man andväner den som en ansiktsmask och den skrubbar rent ansiktet.
först skrubbarna du in den i ansiktet sen låter du den sitta i mellan 5-10 min sen tvättar du bara bort det.
grymt bra för huden, märker skillnad dagen efter.



2, den långa är ett schampoo, du behöver bara ta lite efter som det är så effektift och bra.
schampoot slitter inte på håret som alla andra schampoon utan ger håret protoin och förstärker det.
finns attt köpa hoss frissören kmr från märket Lanza och heter hair repair.
den andra lite kortare är som en hårinpackning, tar i det efter du har duchat och sköljer ut det efter 3-5 minuter.
väldigt effektivf och man ser resultat direkt, ditt hår ser fräckt och fint utt.



3, jag vet att jag tipsa om det igår, men det är värkligen så bra,
på vintern blir håret mörkare och tråkigare om du är blond, ser nästan lite smutsblond ut.
och seriöst vem vill ha sån blond färg ? det här schapoot gör ditt hår mer lyssande och det ser blondare utt.
har alltid varit väldigt blond, så jag tar det inte för att se ljusare utt men på vintern blir min hårbåtten mörk och då ser det ut som jag har färgar håret blont ( vilket jag inte har ) så därför andvänder jag det här, och vem vill inte ha ett skinnande hår,

// malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0