Du behöver inte pengar för att ha kul

Saker jag fick med mej igår från stan:

Är inte riktigt säker på priserna men typ...
BH för 129kr
Två blommhårspännen 39kr
Halsband ca 70kr st
Örhängen 50kr st
Örhängen fjärillar 39kr
Blårosett 20kr

+ att jag gav ett par supersöta örhängen i form av ett äpple och en diamant i till Elin (Malins lillasyrra)

En väldigt fet godispåse ;D Som jag hjärtligt delade med mej idag i skolan

Navelpiercing 70kronor,

Och idag fick jag med mej:

Är inte säker på dom här priserna heller på vissa saker men på ungefär ...
3 par trosor från H&M ca 70kronor styck
Hårspännen i guld 39kr
Hårspännen i silver 39kr
Örhängena 30kr
Armband från bikbok med berlocker 130kr
Parfym typ 300kr
Daimpåse 19kr

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0