Internetet var trasigt!

Hej Allesammans!
Andledningen till att jag inte har uppdaterat är för att mitt internet gick sönder i förrgår!
Men det var tydligen bara en sladd som åkt ut -.-
Iallafall så har jag precis kommit hem från skolan,
Råkade trycka in en penna i ögat (fråga mig inte hur)
Så har lite småont nu faktiskt :(
Men det blir nog bättre med tiden haha, låter jag tantig nu? ;P
Hursom så kommer jag att börja blogga MYCKET nu.
Minst 4 inlägg om dagen haha, med INTRESSANTA saker.
Men eftersom malin inte har bloggat på tre dagar nu så kankse hon har lagt av.
Så får se om jag lägger in inläggen i min blogg eller den här... hm ..
Eller i båda?

Aja, hörs senare ikväll.
Puss! /S.

Kommentarer
Postat av: ANNA

Söt blogg ni har ;D

2009-10-20 @ 18:29:21
URL: http://annaaah.webblogg.se/
Postat av: Anonym

har ni slutat blogga elr

2009-10-21 @ 16:09:23
Postat av: ALBA the BEST everybody scould know

sofie du suger på att updatera

:p

2009-11-08 @ 02:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0