Lite om oss.

nu ska jag skriva lite om mig själv.

. jag är 14 år
. går i jensen grundskola vid gärdet,
. jag bor på östermalm.
. jag måste tränna minst 2 gången i veckan annars känner jag mig dum och fett.
. jag suger på att stava ( något som sofie gillar att påpeka )
. blir helt beroende av snygga kändisar.
. var värdens harry potter frek i minst 3 år ! seriöst kunnde allt om honom.
. älskar typiska kill filmer,
. Har aldrig varit kär i någon.
. är väldigt ärlig, ibland ser folk mig som bitchig/taskig pgr av det.
. har aldrig färgar håret.
. vill peirca mig i naveln elr tungan.
. älskar minna vänner och familj mest av allt.
.  jag är djurgårdare.
. har varit i alla värdsdellar utom asien.
. folk har väldigt mycket fördomar om mig.
. jag älskar att veta vad folk säger bakomryggen på en.
. om jag inte gillar någon, så kan jag inte låsas att det är okej ( ibörjan kan jag med sen exploderar jag )
. jag gråter nästan aldrig.
. jag gråtet inte över någon som inte skulle gråta över mig.
. jag kan vara väldigt nonchalant och envis.


om mig och sofie.

lärde känna varandra igenom vår gammla skola banerporten,
dom första åren gillade vi inte varandra ! typ hatade...
men sen i 4 an blev vi typ bästavänner och har varit det sen det.
vi har varierat mycket bland kompisgängen men vi har alltid hållit ihop.
vi bråkar nästan aldrig, men vi tänker gns olika om mycket så det blir lite små chaffs ibland.
vi är VÄLDIGT olika på utseendet, och VÄLDIGT olika på sättet ( fast båda har gns dålig humår och är väldigt glada av oss ) vi har VÄLDIGT olika stillar,
men sofie är en av dom få jag värkligen litar på.
sofie älskar aik, nästan like jobbigt beroende av det, jag häjar på djurgården men är nite värsta djurgård fanet.

puss
/ M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0