Sofies skoldag,

Min skoldag,

Haha jag sov inte mycket i natt, hade sånna jävla adrenalinkickar! Så jag var uppe imprincip hela natten eller okej då jag sov 3-4 timmar... inte mycket! Jag ville verkligen sova men nä, det gick bara inte. Så satt uppe och chattade.. mycket kul! :)

Iallafall hade vi hemkunskap på morgonen, vi skulle typ laga vårrullar. Dom blev faktiskt skitgoda. Och Robert har inte klantat sej en enda gång sen dom 3 första gångerna.
Sen efter det hade vi spanska haha, gud jag var så otroligt okoncentrerad att jag trodde att jag skulle somna och dö sammtidigt. Maria (våran gås till spanskalärare) var riktigt jäkla arg idag och hela tiden, sofie du koncentrerar dej inte. Och jag bara med halvöppna ögon ba ÖÖÖHHH... jag har lite öööhhh.... svårt å .... koncentrera mej ÖÖÖÖHHH.. idag.

Men tröttheten försvann faktiskt till bilden och jag blev klar med min supersnygga bildmapp, två guppifishes som pussas och har typ bröllopp! xD Fast mina ögon klarade inte av att skratta så jag började gråta när våran bildlärare skrev på tavlan
HÅLL TYST!
KÄFTEN!
KNIP IGEN!

och typ massa saker som skulle säga åt oss att hålla tyst. Jag garvade så att tårarna bara rann :( Mina ögon har varit sovande idag och fastnat med blicken överallt! :P

Sen hade vi engelska och alla satt typ och kastade sånnadär musmattor över hela klassrummet så man fick fan ducka för dem! Sen efter skolan träffade jag malin och vi drog ner till stan idag med. Fick med mej en hel del faktiskt, lägger upp bilder på det också senare ikväll.

Bildlösa inlägg är tråkiga, här har ni en bild på mej ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0